niedziela, 18 września 2016

Czas na zakupy?

Jeszcze nie teraz. Trochę spadło, zarówno u nas jak i na zachodzie, ale wskaźniki szerokości nie wskazują na dołek. Idealnie na początku tygodnia powinna być korekta, która da możliwość otworzenia krótkich na dobrych poziomach. Najciekawszym dniem będzie oczywiście środa. Tego dnia wypowie się zarówno BOJ jak i FED, więc będzie bujać. Spodziewam się podwyżki stóp w usa, więc dalej trzymam całe środki w dolarze.

Szerokość rynku Polska

Szerokość rynku Niemcy

Szerokość rynku USA



8 komentarzy:

  1. Witam

    Mam takie spostrzeżenie odnośnie kursu USD/PLN jako że sporo od Chińczyków kupuje drutu spawalniczego to ilekroć dostawca obniża mi cenę zakupu to dolar się umacnia do złotówki tak gdzieś po dwóch dniach od obniżki i tak dla informacji to dzisiaj właśnie podał niższe ceny;) Co do skuteczności tego to na 4 ostatnie ruchy cen w dół dolar się umocnił.

    darktower

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że i tym razem zadziała. Kupiłem dziś krótkie na indeksy i długie na dolara :)

      Usuń
    2. Pochwalisz się co wpadło do portfela? :)

      Usuń
    3. Otworzyłem tak jak planowałem krótkie na Brazylię i Kanadę i opcje na spadki w stanach. Teraz czekam co z tego wyniknie. Na razie ponad 1% portfela na minus.

      Usuń
  2. na sp 5000 target 2300, Dax 11 800

    Karl

    OdpowiedzUsuń
  3. no i za bardzo się nie sprawdziło, ale zastanawia mnie jednak znaczący brak umocnienia zł bo ruch 5 gr to trochę mało, pewnie dopiero poniedziałek da nam odp. w którą stronę pójdziemy.

    Darktower

    OdpowiedzUsuń
  4. jesli by szli w gore to cel 2350 sp,dj 20150-250(na nim gram,nie sp) dax 114xx
    obecnie mam s na fw,dj,daxie i jsw:-)

    noob

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja pouciekałem z krótkich - za długo to trwa.

    OdpowiedzUsuń