sobota, 11 czerwca 2016

Już miałem zamykać krótkie...

Przyznam się, że w połowie tygodnie już zwątpiłem w spadki i rozważałem zamykanie krótkich. Na szczęście w środę trafiłem na stronę zakładów na brexit w betfair. Kurs 4.5 na TAK w referendum wydał mi się tak absurdalnie przesadzony (teraz jest już 3.3), że postanowiłem trzymać dalej. Niemiecki rynek oddał cały wzrost w 3 dni a miejsca do spadków jest ciągle dużo. Podtrzymuję tezę, że jest to najlepszy rynek do skracania.

Szerokość rynku Niemcy

Szerokość rynku USA

Szerokość rynku Polska

2 komentarze:

  1. Twoim zdaniem scenariusz wyjścia Wlk. Brytanii z Unii jest w ogóle realny? Czy to tylko takie straszenie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli pytasz o wynik referendum, to myślę, że głos na wyjście jest bardziej prawdopodobny, ale to nie oznacza, że będzie jakieś gwałtowne odcięcie UK od UE. To na pewno potrwa i nie będzie gwałtownych ruchów.

      Usuń