środa, 28 sierpnia 2013

Sygnał 27.08.2013

Po wczorajszej sesji został wygenerowany sygnał Risk Off. Pozycje w modelowym portfelu zostaną odwrócone na otwarciu sesji.

Aktualny wykres sygnału Risk Tracker

Wpływ na prognozy

Sygnał został wygenerowany właściwie w ostatnich minutach handlu i do tego nie wynikał z "normalnych" sił rynkowych tylko został spowodowany zewnętrznymi wydarzeniami. Może się tak zdarzyć, że odwołanie wojny, lub bardzo szybkie jej zakończenie odmieni sytuację. Nie mniej jednak lepiej przegapić część wzrostów niż ryzykować duże straty. Wszystkie akcje idą do sprzedaży. Do tego miedź i ropa, jako cześć modelowego portfela. Sygnały na blogu nie mają żadnego wpływu na prognozy co do złota i srebra.

5 komentarzy:

  1. widzisz ikti kiedy jak pisalem, ze wchodzi risk off ? juz w czerwcu jako 15 sierpien no i pelnia lipca i potem poczatek sierpnia jako peak w usa. Znow risk tracker daje standardowe z moim opoznnienie o jakim ci pisalem. Mialem ostatnio ci zreszta zaznazyc, ze zaraz bedziesz mie risk off. JA gram bez systemu a propo ale popraw swoj algo. Warto.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznaję ostatnio masz dobre wyczucie. Łapanie górek jest wbrew założeniom systemu (podążanie za trendem), więc raczej nic nie zdziałam. Chętnie za to skorzystam z wiedzy profesjonalisty. Mój email znasz, podsyłaj sygnały.

      Usuń
    2. ikti trzeba zbudowac dobry system wpolnymi silami. Na ile bede mogl na tyle bede slal sygnaly S. Mysle, ze bedzie dla ciebie pomocne celem wyczucia kasowania zarobionych L i zakladania Szybkich S. Nie nazywaj mnie profesjonalista tacy to na blogach nie pisza. Jestem takim samym traderem jak kazdy inny.

      Usuń
    3. wychodze z tego zalozenia, ze idealny system dawalby mi i pewno tobie brak wpisow na blogu. DLa mnie duze zarobki to czas na wlasne przyjemnosci i hobby poza praca i nie poswiecanie uwagi na szczegoly bo i tak system skasuje. Jednak idealow nie ma i ciezko bedzie taki algo ulozyc.

      Usuń
  2. I ja poproszę o sygnały, Marku: mój email : konsultant121@o2.pl

    OdpowiedzUsuń