niedziela, 29 września 2013

Risk Tracker, Bitcoin i ponadprzeciętne zyski

Na początku roku pisałem o zastosowaniu Risk Trackera w spekulacji na bitcoinie. Wyniki są nadal bardzo dobre, więc postanowiłem zrobić aktualizację. Okazało się, że od poprzedniego wpisu (18 luty) można było zarobić ponad 300%. Co prawda nie system nie ostrzegł przed pęknięciem bańki w kwietniu, ale pozwolił uniknąć czerwcowych spadków i wyłapał co do dnia lipcowy dołek.
Skuteczność systemu na tak nowym rynku (o którym w momencie projektowania Risk Trackera nawet nie wiedziałem) nieustannie mnie zadziwia.

Cena bitcoina z naniesionymi sygnałami Risk Trackera

Krzywa kapitału, gra tylko long. Zaznaczyłem dzień poprzedniego wpisu o bitcoinie.

5 komentarzy:

  1. Patrząc na ten system, bardzo niedoskonały

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pełna zgoda. Z szukania doskonałego systemu już wyrosłem.

      Usuń
  2. za jaką część kapitału sys. otwiera pozycje skoro tak potężne zyski generuje ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyniki przedstawione w tym wpisie są z kupowania bitcoinów za 100% kapitału za każdym razem gdy następuje zmiana sygnału z risk off na risk on.

      Usuń
  3. Srebro i złoto wyglądają jakby ustanowiły już dołek i można się przymierzać do zakupów. Wieczorem zrobię o tym wpis.

    OdpowiedzUsuń